۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

از معنویت ما و حیوانیت آنها



۵۹ نظر:

سیدعباس سیدمحمدی گفت...

سلام علیکم.
حیف که از معنویت داخل کهریزک و داخل اوین عکس نیست که منتشر کنی.

ham گفت...

سلام
منتظرم بیا که ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم . . .
نظرتو منصفانه بده

بهرامی گفت...

این که چیزی نیست . مگه از لذت معنوی تجاوز در زندانها چیزی نخوانده ای ؟!

اشک ماه گفت...

مقایسه جالبی بود.
یه سوال هم داشتم. از ابزار خاصی استفاده می کنید که لینکاتون به ترتیب به روز شدن نشان داده می شه؟

علی گفت...

عکس قشنگی از خودت انداختی حالا اون بنده خدا کیه که بهت اب میده
ولی معلومه بدجور تشنه بودی مثل خری که کلی بهش نمک داده باشن بعد یک سطل اب تو ابشخورش ول کرده باشن همینجوری اب میخوری

اما اینهایی که نوشتی همه شرایط داره مثلا اگر با یک حیوان صفت روبرو بشی یا یک پست فطرت که اموال مردم را اتیس بزنه و به مردم به خاطر ریش حمله کنه و باعث مرگ مردم بشه و همه چیز برای اون کثافت در شهوتش خلاصه بشه و... باید خیلی بدتر از اینها باهاش برخورد کنن از قدیم هم مثلا سگ هار را میکشن ما هم همینطور با حیوانهای کثیفی مثل شما رفتار میکنیم
اگر نفهمیدی چی میگم یعنی خیلی خری البته شک ندارم میخوام به خودت هم ثابت کنم

دو چیز بی پایان است اولی منظومه شمسی دومی خریت اصلاح طلبان البته در مورد اولی زیاد مطمئن نیستم

راستی یک خبر باور کن اگر کسی هیچ مطلبی در وب تو نخونه و فقط همین پست اخرت را ببینه به حماقت وافر صاحب وب پی میبره خوش به حالت فقط با یک پست بقیه میشناسنت

خدا هر چی ایرانیه از دست اصلاح طلبان احمقی چون تو ایمن گرداند بلند بگو امین

اینم یک پیشنهاده ببین امشب شب لیله الرغائبه دعا کن بلکه ادم بشی و از این خوی حیوانیت نجات پیدا کنی هرچند بعید میدونم ذات یکی عوض بشه ولی سعی خودت را بکن واسه این سید محمدی بدبخت هم دعا کن حالش خیلی بده این بهرامی بیچاره را هم از دعا محروم نکنی مثل اینکه بهش تجاوز کردن میخواد تقصیر نظام بندازه
اصلاح طلبان مایه ننگ ایرانیهای وطن پرست

M. R گفت...

سلام

بنده از وقتی که امثال جنابعالی در مدار انسانیت قرار گرفته اید از انسانیت استعفا داده ام زیاد خودش را ناراحت نکن
و نکته ی آخر این که آن منظومه ی شمسی نیست ای دانشمند بلکه جمله ی انیشتین است که می گوید کائنات و حماقت مستبدان بی انتهاست...
کاش کمی جرات دشاتی نشانی از خود باقی می گذاشتی با این درفشانی هایت.
با این که به دعا معتقد نیستم ولی برای شما علی آقا آرزوی شفای عاجل دارم

علی گفت...

یعنی اینجوری مینویسی از مدار انسانیت استعفا داده ام که دیگران فکر کنند تو یک روزی در مدار انسانیت بودی!!!!!!!!!!! بشین بابا خالی بند دیگه همه میدونن امثال تو هیچ بویی از انسانیت نبرده اند پس دیگه فرافکنی نکن
ضمنا IQ!!!جان اون همان منظومه شمسی است البته من از جاهلانی مثل تو بیشتر از این انتظار ندارم با یکی که با انگلیسی به خوبی اشناست بخواه برات ترجمه کنه البته تو اصلاح طلبها نگرد چنین کسی را پیدا نمیکنی
حالا دیدی راست میگفتم حماقت اصلاح طلبان بی انتهاست
وااااااااای یعنی ادرس بزارم میخوای چه کار کنی نکنه میخوای خوی حیوانیت و وحشی گریت را ارضا کنی
من به دعا معتقدم اما با این مطالب وبت و این نظر اخرت از دعا صرفنظر میکنم اخه هیچ امیدی ندارم
در حماقتت بسوز و بمیر ای نادان

ایران نیوز گفت...

ببین علی من آدم به بی حیایی و پس فطرتی شما جماعت ندیدم
مردی به ریش نیس آقا مردی به ریشس که شما جماعت وطن فروش بویی از مردی و مردونگی نبردین
شما ها نه تنها بویی از انسانیت نبردین بلکه جماعت انسان رو هم زیر سوال بردین
اون چشات رو وا کن ببین دورو برت چه خبره تو کهریزک تجاوز کردن آقایون میگن که باید ببینیم که به چه صورت بوده اگه اینجور باشه شرعی هست اگه اینجور باشه غیر شرعی هست
نذار آدم دهنش رو باز کنه اگه بنا به یاوه گویی باشه ما هم بلدیم یاوه گویی کنیم ولی مثل شما بی شخصیت نیستیم

دمادم گفت...

دنیای کثیفِ کثیف. جهان عقب افتاده ای که هنوز قدرتش را مثل آدم های غارنشین به دیگران حالی می کند. البته هزار رحمت به غارنشین های عصر حجر با آن تخیلشان.مغزهای این ها که پوکیده.

سیدعباس سیدمحمدی گفت...

سلام علیکم.
ببخشید.
چه بسا شایسته باشد برای رعایت احترام بانووان ارجمند، بعضی کامنتها را حذف کنی.

oranoos گفت...

salam
entekhabe jalebi bud

برزین گفت...

آقا مث این که بزن بزنه
البته من فکر می کنم اون جماعت موتور سوار درد دین دارند و میخواهند این بنده های معصیت کار خدا را به راه راست هدایت کنند .

مشکل دوستان اینه که چرا ما قدر این ها رو نمی دونیم به هر حال این بنده های خدا میخواهند ما رو به بهشت ببرند ولی ما غافلیم !

M. R گفت...

با این که دلم نمی خواست ولی به خاطر حفظ احترام خوانندگان و دوستان و همچنین بازگشت آرامش به این محیط مجازی مجبور به پاک کردن کامنتهای افراد هتاک و گستاخ هستم. رجوع می کنم به این جمله ی درخشان تامس جفرسن که می فرماید به دشمنان آزادی نباید آزادی داد.

M. R گفت...

خواهش می کنم با این افراد وارد بحث نشین جز عصبانیت چیزی برای شما نداره . بذارین بگن. کی شود دریا به پوز سگ نجس؟

مقداد گفت...

قالب عوض کرده اید
به مبارکی
==
سوال به جایی است:واقعا طلحه و زبیر آدم های بدی بوده اند؟
البته به درد مناظره سیاسی با بچه های انصار نمی خورد .اصلا.یک گام به عقب است.
==
یعنی طرفداران محیط زیست و انجمن حمایت از حیوانات جنگلی هم معنوی محسوب می شوند؟

عاتکه گفت...

بلانسبت حیوان

راهی گفت...

به صاحب وبلاگ
من نظرات را میخوندم و دیدم شما خیلی الفاظ زشتی را در تبادل نظر با علی اقا به کار بردید ضمن اینکه نظرات ایشان را هم که سخن زشتی نبود را پاک کردین
فقط متاسفم

M. R گفت...

اولا بنده نویسنده ی این وبلاگ هستم و با آیسودا فرق می کنم. مانند برخی نیستم که یک روز سیدند یک روز ابوالقاسم یک روز مشتی اسمال یک روز سرطان دارند یک روز سالمند یک روز علی هستند و در تایید خودشان راهی و اهلی و... می آورند و ذهنیات خودشان را فرض بر صحت می کنند و هرزه دهانی شان را نظر می نامند و ...
یکی از کامنتهای آیسودا را هم چون حاوی کلمات رکیک بود حذف کردم همین.
مادامیکه از الفاظ زشت و فحش های ناموسی و کلمات قبیح و توهین استفاده کنید طبق قاعده ی طلایی لیبرال دموکراتها حذفتان می کنم.
لطفا مزاحم نشوید اینجا برای شما ساخته نشده.

علی گفت...

ای بدبخت جز پاک کردن نظرات هیچی دیگه به اون مغز کوچیکت نمیرسه ولی خوب با نظراتم گریه ات را در اوردم جز توهین و پاک کردن نظرات دیگه چه کار ازت بر میاد
دیگه نبینم تو وبلاگهای دیگه بیای نظر بزاری نمک بریزی اینجوری میام با نظرهام با خاک یکسانت میکنم و گریه ات را در میارم
میگم اگر تو یک وبلاگ دیگه بحث میکردیم و نمیتونستی نظرات را پاک کنی قیافت دیدن داشت
کلام اخر
شماها از نسل سوختگانی هستید که منحرفان تاریخ لقب گرفتن
سگ اصحاب کهف حیوان بود اما اطاعت کرد ..مرید شد و رسید بدانجا که انسان نماهایی چون شماها هرگز نخواهند رسید ..

M. R گفت...

دروغ ارزانترین کالا شده. طرفدارش (راهی که خب مطمئنا خودش است!) گفته بود سخن زشتی نگفته... این کامنت بالایی یکی از کامنتهای منتشر شده ی عمله اکره ی استبداد بود که اوج هنرشان توهین و تهمت و آویزان شدن از پنکه سقفی است.

راهی گفت...

شما جدا متوهمین
اینها یعنی چی نوشتین یک روز سید یک روز .......
عیب نداره در دنیای پوچ خود بمانید
حداقل یک نگاهی به ای پی کامپیوتر بندازین بعد تهمت بزنید
متاسفانه توهم درد بدیه که امثال شما دچارش هستید از توهم تقلب و توهم بی شمار بودن و توهم یک نفر بودن همه مخالفان شما
تا نتونید با واقعیات جامعه کنار بیایید حال و روز شما بهتر نخواهد شد
هرچند امکانش است شما با این تهمت بخواین برای دیگران ایجاد شائبه کنید یافرافکنی کنید که اینها هیچ ازقبح بی ادبی شما و پاک کردن نظرات علی اقا کم نمیکنه

علی گفت...

ای بیچاره با دروغ به هیچ جا نخواهی رسید
من اگر حقیقتی را در مورد تو بگم اما هیچ وقت مثل تو بدبخت وقتی از جواب عاجز باشم به دیگران توهین زشت یا توهین ناموسی نمیکنم
چون کسی به دیگران چنین توهینهایی را میکنه که خودش ابایی از شنیدن این فحشها نداشته باشه که در این صورت مشخصه از چه خانواده ای هست
حالا هی بیا از بدبختیت کامنتهای من را پاک کن بعد به خوانندههای وبلاگت دروغ تحویل بده
ببین مملکت دست شما بیچاره ها بیفته چی میشه شماها که از یک کامنت هم نمیگذرین و پاکش میکنین

M. R گفت...

فحش دادی پاکش کردم حالا می آی می گی ندادم؟! قضیه ی هاله ی نوره؟! باشه فرض می کنیم من آلزایمر دارم سیدعباس و بقیه هم چشمشون چپ بود عوضی خوندن و تو درست می گی.
فقط یه چیز رو مشخص کن. این که من کی و کجا و به کی فحش دادم؟! این رو هم در نظر داشته باش آیسودا با من فرق می کنه.
فحش رو به آدمهای مشخص و با آدرس می دن نه به تویی که معلوم نیست یه دفه از کجا سر در آوردی. نه می شناسمت نه دیدمت نه قبلا بهت چیزی گفتم. واقعا اینجا احساس زیادی بودن نمی کنی؟

م.موسوی گفت...

از صدقه سر شیره خواران و جیره خواران و نعلین پوشانِ چماق به دست، اینجا ته همه ی طعمها به تلخی مزنه.

م.موسوی گفت...

ضمنا محمد گرامی، اینکه جفرسون در مورد مسئله ای حرفی زده دلیل بر صحت اون مسئله نیست که شما بر خلاف مرامتون بهش تأسی می کنید (این بفرموده ها در شأن ذوب شده ها هست نه شما)، و یادمون نره که در جامعه ی آزاد، آزادی نباید صاحب الامری داشته باشه به جز تجربه ی عقلی و تاریخی یکایک افراد جامعه (نه مثل مملکت ما که تمامی مفاهیم عرفی و علمی و شرعی و ... صاحب الامری فراقانونی داره من جمله تعریف معنای قانون و حدود اِعمالش).
بگذار بنویسند و تا ابد بر جهل خود پافشاری کنند، شاد باشیم از اینکه احمق ترین مردمان دشمنان آزادی اند (و البته از شما چه پنهان، دق می کنیم از اینکه زمام امور به دست همین احمق تزین هاست ):

پدرام گفت...

اقا اینجا خوشگل موشکل شده!

علی گفت...

به ایسودا یا همان محمد رضا
میگم نکنه تو دوشخصیتی هستی به دو نام نظر میذاری
چهره کثیف و بی تربیت خود را زیر نام ایسودا پنهان میکنی
شماها حتی اگر در ظاهر هم بخواین خودتون را حفظ کنید نمیتونید برای همین یک شخصیت دیگه میسازید و با ان عقده های فرو خورده تان را با توهین به دیگران التیام میبخشید
میگم عقل هم که کلا تعطیله
به راهی نوشتی:
"سخن آقاتون علی که سخن زشت نبوده پاک شده. از کجا فهمیدین که زشت نبوده."
خوب IQ راهی هم نوشته نظرات علی را خونده بعد تو پاکش کردی
تو فقط واسه فحش دادن ساخته شدی سعی کن از فکرت استفاده نکنی به جایی نمیرسی
ادبیات همفکران ما هر چی باشه مثل شما لاتهای بی سرو پا توهین ناموسی نیست چون چنین ادبیاتی فقط از انسانهای کثیف برمیاد
نوشتی ادعایی بر ادب نداری نه جون ما ادعا هم داشته باش کلا حالت خوب نیست ها نکنه میخوای با توهین ناموسی ادعای ادب هم داشته باشی
نوشتی:
"عقیده دارم که نجابت زیاد کثافت میاره." همین جمله برای شناخت امثال تو کافی است شما انسانهای لات به بی تربیتی و هزار کثافت کاری افتخار میکنین و ارزشها را زیر سوال میبرین
نوشتی :
"گرچه محمدرضا کامنت من را پاک کرد. اما امیدوار بودم که دست کم قبل از آن که علی آن کامنت را بخواند پاک نشود."
ممکنه یکی بگه اقا من یک لحظه عصبانی شدم و یک توهینی را نوشتم و الان پشیمونم و بخواد نشون بده انسان کثیف و لاتی نیست اما کسی که مثل تو به دوست داره لجن پراکنیهاش را دیگران خوانده باشن نشان از جایی که بزرگ شده داره
ضمنا یک کاری بکن بیا یک قرار با من بزار حضوری بهم بگو اگر وجود داری من دهن انسانهای بی تربیتی مثل تو را گل میگیرم
دیدی میدونستم خودتی در نظراتت تلویحا اعتراف کردی اینجا وبلاگته و نمیتونی به دیگران اونجور که میخوای فحش بدی و خودت را ارضا کنی برای همین به نام ایسودا اینکار را میکنی عقده های فروخورده ات را التیام میبخشی
نوشتی نمیشه دهن تو را بست من هم مطمئنم دهان انسانهای بی چاک و دهان و لات بی سرو پا را نمیشه بست دقیقا لغت بی چاک و دهان را برای امثال تو به کار میبرن
یک کاری بکن یک قرار با من بزار تا خوب بشناسمت هر چند هیچ علاقه ای برای شناختن لاتهای بی سرو پا ندارم اما ادب کردنشان را لازم میدونم نشان بده فقط پشت کامپیوتر بلبل زبونی نمیکنی بچه
ضمنا خوشحالم شما بیچاره ها ذات واقعیتان را زود نشان میدهید و خوشحالم هر چی لات و بدبخته با این نظام مشکل داره
حالا بیا زود پاک کن چون باز بدجوری ضایع شدی
وقتی میگم بی تربیتی افتخار واسه شما نگو نه هیچ انسان درست و حسابی

علی گفت...

به ایسودا یا همان محمد رضا
میگم نکنه تو دوشخصیتی هستی به دو نام نظر میذاری
چهره کثیف و بی تربیت خود را زیر نام ایسودا پنهان میکنی
شماها حتی اگر در ظاهر هم بخواین خودتون را حفظ کنید نمیتونید برای همین یک شخصیت دیگه میسازید و با ان عقده های فرو خورده تان را با توهین به دیگران التیام میبخشید
میگم عقل هم که کلا تعطیله
به راهی نوشتی:
"سخن آقاتون علی که سخن زشت نبوده پاک شده. از کجا فهمیدین که زشت نبوده."
خوب IQ راهی هم نوشته نظرات علی را خونده بعد تو پاکش کردی
تو فقط واسه فحش دادن ساخته شدی سعی کن از فکرت استفاده نکنی به جایی نمیرسی
ادبیات همفکران ما هر چی باشه مثل شما لاتهای بی سرو پا توهین ناموسی نیست چون چنین ادبیاتی فقط از انسانهای کثیف برمیاد
نوشتی ادعایی بر ادب نداری نه جون ما ادعا هم داشته باش کلا حالت خوب نیست ها نکنه میخوای با توهین ناموسی ادعای ادب هم داشته باشی
نوشتی:
"عقیده دارم که نجابت زیاد کثافت میاره." همین جمله برای شناخت امثال تو کافی است شما انسانهای لات به بی تربیتی و هزار کثافت کاری افتخار میکنین و ارزشها را زیر سوال میبرین
نوشتی :
"گرچه محمدرضا کامنت من را پاک کرد. اما امیدوار بودم که دست کم قبل از آن که علی آن کامنت را بخواند پاک نشود."
ممکنه یکی بگه اقا من یک لحظه عصبانی شدم و یک توهینی را نوشتم و الان پشیمونم و بخواد نشون بده انسان کثیف و لاتی نیست اما کسی که مثل تو به دوست داره لجن پراکنیهاش را دیگران خوانده باشن نشان از جایی که بزرگ شده داره
ضمنا یک کاری بکن بیا یک قرار با من بزار حضوری بهم بگو اگر وجود داری من دهن انسانهای بی تربیتی مثل تو را گل میگیرم
دیدی میدونستم خودتی در نظراتت تلویحا اعتراف کردی اینجا وبلاگته و نمیتونی به دیگران اونجور که میخوای فحش بدی و خودت را ارضا کنی برای همین به نام ایسودا اینکار را میکنی عقده های فروخورده ات را التیام میبخشی
نوشتی نمیشه دهن تو را بست من هم مطمئنم دهان انسانهای بی چاک و دهان و لات بی سرو پا را نمیشه بست دقیقا لغت بی چاک و دهان را برای امثال تو به کار میبرن
یک کاری بکن یک قرار با من بزار تا خوب بشناسمت هر چند هیچ علاقه ای برای شناختن لاتهای بی سرو پا ندارم اما ادب کردنشان را لازم میدونم نشان بده فقط پشت کامپیوتر بلبل زبونی نمیکنی بچه
ضمنا خوشحالم شما بیچاره ها ذات واقعیتان را زود نشان میدهید و خوشحالم هر چی لات و بدبخته با این نظام مشکل داره
حالا بیا زود پاک کن چون باز بدجوری ضایع شدی

M. R گفت...

فقط به خاطر این که شرت کم شه این وبلاگ آیسوداست و با من فرق داره. برو آقا اینجا مزاحم نشو . من مسئولیت حرفهای بقیه رو به گردن نمی گیرم اگه بازهم این جدال که به من ربطی نداره اینجا باشه کامنت هر دو تای شما رو پاک می کنم. ببخشید
http://www.ashkemah1.blogdoon.com/

علی گفت...

ای بیچاره دوتا وبلاگ درست کردی برای اینکه فرافکنی کنی
بچه جون من با امثال تو حسابی اشنام میدونم چه جربه های کثیفی را به کار میبرن برای اثبات خودشون و مطمئن بودم اخرش به اینجا میرسه
من زیاد امثال شما را دیدم دارای دو یا سه وبلاک هستند بعضیها برای اینکه نشان بدن بی شمارن و تو هم برای اینکه عقده های فروخورده ات را با نام مثلا ایسودا ارضا کنی
البته من هیچ انتظار دیگه ای از تو ندارم شما طرفداران ازادی یا فحش میدهید یا نظرات دیگران را پاک میکنید
ولی گریه ات در اومده دیگه به عاقل تر از خودت بحث نکنی یا مجبور به توهین میشی یا پاک کردن نظرات

M. R گفت...

باشه آقا تو راست می گی. اگه اون وبلاگ مال منه منم می گم برو اونجا. اگرم مال من نیست به هر حال اینجا که مال منه! از اینجا برو مزاحم نشو. حرفهای قشنگت رو اونجا بزن.

علی گفت...

ای بابا چی شد پاک نکردی
چی شد توهین نکردی
ضمنا تو واقعا ادم بی چاره ای هستی اگر اون وبلاگ مال توئه یعنی همان که در کامنت قبل گفتم و اگر فرض محال مال تو نباشد پس معرفتت کچا رفته هر چه باشه اون ایسودای لات بی سرو پا به طرفداری از تو ذات و تربیت واقعی خود را نشان داد و اگر میخواست خودش ادرسش را میذاشت و چون نذاشته و تو برای اینکه عرضه نداری از مواضعت دفاع کنی ادرس اون را میذرای یعنی میفروشیش
شما بچه ها را یک کم بهتون فشار بیاد تمام کس و کارتان را میفروشید
نگو ایسودا اجازه داده که خودتم میدونی با توجه به اینکه ادرسش را نذاشته پس دروغ میگی حتی اگر خود لات نادانش بیاد بگه کسی قبول نمیکنه
ضمنا دیگه نبینم پستهای چرند بزنی یا بیای وبلاگهای دیگه دلقک بازی در بیاری وگرنه بازم میام سر به سرت میذارم تا ذات واقعیت را به دیگران نشان بدی
خدا را شکر دشمنان ما را از احمقها قرار داده
مارفیتیم

برزین گفت...

کامنت گذاشتن توی این بلاگ اسپات واقعا سخته . چند بار باید تکرار کنی تا یکیش ثبت بشه .

فکر کنم این جماعتی که با باتوم افتاده اند دنبال دخترای مردم و دارند نوازششون می کنن میخوان اونها رو به راه راست هدایت کنن . منتها اینا متوجه نیستن

راهی گفت...

علی اقا خوب کاری کردی دیگه نظر نمیذاری
این ایسودا دختره و دختری که به دیگران توهین ناموسی بکنه مشخصه چه کاره است
در این طیف انسان درست و حسابی پیدا نمیکنی که ارزش تبادل نظر را داشته باشه

سیدعباس سیدمحمدی گفت...

سلام علیکم.
در صورت تمایل این عکس
http://beheshte1.persiangig.com/563.jpg
را هم به دو عکس داخل وبلاگت اضافه کن. البته نیاز نیست نام مرا ذکر کنی.
***
وبلاگت با قالب جدیدش بد بالا می آید. من گمان می کنم قالب و زمینه و طرح وبلاگ هرچه ساده تر باشد بهتر است. حد اقل دلیلم:
اضافه کردن چیزهای جانبی، باعث می شود وبلاگ سختتر و دیرتر بالا بیاید.
(البته من نمی دانم مشکلی فعلی (من که با قالب جدیدت مقداری مشکل دارم) ربطی به چیزهای اضافی دارد، یا نه.)

لطیف گفت...

عکستهایت به اندازهء صد پست معنی داشت . دستت درد نکند
قالب وبلاگت فوق العاده زیباست . اگر بازشدنش در ایران مشکلی نداشته باشد ، خیلی عالی میشود . رنگ و فرمش دل آدم را باز می کند

فرزانه گفت...

salam
mesle hamishe hooshmandane bood
delam baray oon heyvoon nazanin mesoze ke ba oon vahshiaye balayee mogayese shode!
paye inha be veblagestan ham baz shode ... vali inja chomag bekar nemiad
sorry i haven't persian keyboard now

زورق مست گفت...

قال قبلی وبلاگت بهتر بود. اینم شد نظر آخه؟

نامیرا گفت...

می گم این عکسی که از معنویت آقایون گذاشتی،همچین یه کم غلظت اش کم بود. اگه عکس های دیگه می ذاشتی،دیگه فکر کنم قیامتی می شد تو این کامنت دونی!
ولی واقعا اینها ادبیاتی جز تهمت و فحش و ...ندارند.
راستی خونه ی نو مبارک :)

شهرام گفت...

خانوم ایسودا من یک نظر از علی اقا خوندم واقعا خوشم اومد
دختری توهین ناموسی نمیکنه مگر اینکه ....
شما خودت جای خالی را پر کن
ضمنا علی اقا خیلی منطقی جواب شما را داده اما مثل اینکه شما از درکش عاجزی
متاسفانه انسان چی بگه نکنه شما انتظار داری به دیگران توهین کنی جواب نشنوی
چقدر واقعا حامیان اقای موسوی بی منطق بی ادب و دارای گیرایی پایینی هستند همینه که بدون هیچ دلیلی فکر میکردین تقلب شده
این را هم اضافه کنم تمام اینها به شرطیه که شما اون جوابها را از قول علی اقا ننوشته باشی برای اینکه نشان بدین فقط خودتون بی ادب نیستین چون تا الان مشخص شده امثال شما به هیچ چیزی پایبند نیستین

M. R گفت...

اینجا نه کسی از موسوی حرف زد نه از تقلب و نه چیز دیگر. مدتهاست که اینها برای من نوعی مساله ی اصلی نیست. همان طور که برای تئودور آدرنو بعد از جنگ جهانی آشوویتس مساله بود برای من هم کهریزک و اوین و شکنجه و برخورد و بی قانونی و اعدام مساله است.
یک سری افراد با هویت نامعلوم و اسم های مستعار و بدون آدرس آمدند ریختند شلوغ کردند تهمت زدند دروغ گفتند فحش دادند و رفتند و فقط این موضوع روشن تر شد که این دو عکس تاثیرش را گذاشته و حوادث یک سال گذشته هم نشان داده که چه کسانی انسانند چه کسانی نیستند.
همین

شهرام گفت...

احسنت یک جمله درست گفتی
گفتی «««حوادث یک سال گذشته هم نشان داده که چه کسانی انسانند چه کسانی نیستند.««««
واقعا در روز قدس و عاشورا و 16 اذر و غیره دیدیم چه کسانی انسان نیستند کسانی که به مردم به خاطر ریش حمله میکنند کسانی که اغتشاش میکنند اموال عمومی را اتش میزنند و به پایگاههای بسیج حمله میکنند و و و
این را هم اضافه کنم از دروغ بپرهیزید
من بعضی نظرات را دیشب خوندم واقعا از بی ادبی شما و دوستانتان ناراحت شدم من وب دارم ولی حق بدین به خاطر بی ادبی شما و دوستانتان مخصوصا کامنت گذاری به نام ایسودا که با ادب حسابی بیگانه است از گذاشتن ادرس معذور باشم
و تهمت هم شما زدید که نوشتید جناب راهی با علی اقا یکی است حالا بگذریم از تهمتهایی که به نظام و بقیه میزنید
شما در قضاوت دچار اشتباه شدید چون عکسها تاثیر نگذاشته در تمام وبها دیگران میرن نظر میذارن اما بی ادبی شما و زیبایی جواب مخالفانتان تاثیر گذاشته

شهرام گفت...

دیدی چقدر زود صحبتهایم ثابت شد
دیدی هنوز هیچی نشده دیگران را به فحاشیهای ناموسی تهدید میکنه
حالا شما خودت قضاوت کن بین ما و خودتان
تازه این دختره اینقدر بی ادبه ببین بقیه تون چی هستین
شما وقتی صحبت حقی برای نوشتن ندارید به فحاشی رو می اورید
من قضاوت را به بقیه کاربران محترم و با ادب میسپارم
همین نوع برخورد همه چیز را در مورد شما به دیگران نشان میدهد
بنده هم دیگه نظر نمیذارم چون ممکنه این ایسودا اگر خود شما نباشید تربیت خانوادگیش را برای چندمین بار نشان بده

هر بچه ای میتونه پشت کامپیوتر به دیگران توهین کنه و این فقط شخصیت و تربیت نویسنده ان را نشان میدهد

حالا برین به نام شهرام هم کامنت توهین امیز بزارین بیاین بگین این هم مثل ما بی ادب است فقط ما نیستیم

ghasemfam گفت...

سلام

اين خرگوشه چقدر قشنگ آب مي‌خوره.

اون عكس اول هم كه يحتمل كار صهيونيست‌ها و آمريكايي‌هاست كه مي‌خوان آبروي نظام مقدس ما را ببرند.

وبلاگت خوب نونوار شده، ستون زردنارنجي كنار و بگراند آسموني آدم را سر ذوق مي‌آره.

حامد گفت...

اون که کوالا ست .
محمدرضا اینجا چه خبره ؟ چرا همه دارن همو میشورن ؟

ghasemfam گفت...

ممنون از راهنمايي‌تون.
به اشتباه فكر كردم اين يه نوع خرگوشه. پس اين طفلي كوالاست.

نجیبه محبی گفت...

سلام


من تحلیل محتوایی که از این کامنتها داشتم این بود که شهرام و راهی و علی یکی اند و جهت ما بیشماریم با چند اسم آمده اند اولا" ادرس ندارند دوما" ادبیات به غایت مشابهی دارند و واژگانی مشابه

علی ای حال پشت فوق العاده ای بود .

وحید گفت...

سلام

وحید به علی آقا :

علی جان،شما که به چیز یعنی (لیله الرغائبه)اعتقاد داری ، فکر نمی کنی باید یه مقدار ، بهتر تبادل نظر کنی ؟! .......... جان ؟!

پسر خوب ، ایشون که اصلا مطلبی ننوشته .فقط 2 تا عکس درج کرده.

شما چرا بهتون برخورده ؟!
فرض میکنیم، اصلا حق با موتور سوارای "الدنگ ِ "
به نظر شما این روش برای گرفتن حق ، انسانی ِ ؟

نفیسه گفت...

فرق عکس اول و عکس دوم در همون حس انسانیت قضیه نهفته است به همان میزان که انسانیت در ما شکل گرفته باشه از عکس دوم لذت می بریم و عکس اول به فکر وادارمان می کنه.

سید فرید گفت...

من به عنوان یکی از افراد جنبش سبز از نحوه بیان شما و بعضی از دوستانتان شرم کردم
دوست عزیز ما روشنفکران این جامعه ایم چطور این ادبیات را شما به کار میبرید
اجازه ندید بعضیها که مشخص نیست اصل و نسبشان به کجا بر میگرده به نام جنبش سبز نظر بزارن

هادی طباطبایی گفت...

سلام.
خاطره می گوید چنین کردم.
غرور می گوید ممکن نیست چنین کرده باشم.
عاقبت خاطره چاره ای جز تسلیم ندارد.(نیچه)

هیوا گفت...

سلام، قالب جدید مبارک.
باز هم تکرار که، از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.
محمد رضا! بعضی وقتا می بینم که با افرادی خاص وارد مجادله و بحث می شویی که نهایتا هم پایان آنچنان معلومی ندارد، البته من کم تر از آنم که این را بگویم اما خواهشا با افراد معلوم الحالی که کامنت های آنچنانی می گذارند زیاد دهن به دهن! نشو.

التیام گفت...

زوایای تاریک درون یک انسان خیلی ترسناکه به همون اندازه درون دیگرخواهانه زیبا و تاثر برانگیز!

جلیل گفت...

تحلیل محتوایی من از کامنتها اینه که نجیبه محبی همان ایسوداست و ایسودا همان نجیبه محبی است فقط ایندفعه جلوی خودش را گرفته توهین نکرده
میگم نظرات دوستان اصول گرا تاثیر خودش را گذاشته و ایسودا از فحاشی به تحلیل گری رو اورده اینم خودش قابل تقدیره
دم علی اقا گرم خوب نشان داده شما از چه طیفی از جامعه هستید
این سید فرید هم باعث خنده ما شد نوشته شماها روشنفکرین
سید فرید جون روزی چند تا فحش ناموسی بدیم بقیه هم روشنفکر میشن

Alireza گفت...

سلام محمدرضا. حالت چطوره؟ آقا این غالب آخری خیلی به من چسبید! اوه اوه! آسمونش رو الآن دیدم. واقعا عالی شده. موفق باشی.

عباس گفت...

No comment

عباس گفت...

محمدرضا دانش و ارزش تو برتر از اینهاست که ...
یک ضرب المثلی بود میگفت جواب ... خاموشی ست و ...
خلاصه از این حرفها. بی خیال.

درخت ابدی گفت...

سلام. من باز عقب موندم. مبارک قالب جدید. قشنگ شده.
مقایسه ی این دو تا عکس به خودی خود عمق فاجعه رو برملا می کنه. لکه ی ننگ عکس اول هیچ وقت پاک نمی شه. معنویتِ وحشیگری!

ميله گفت...

سلام
ممنون از نظراتي كه مي دهي و لطفي كه كردي... فقط يك اشتباه سهوي پيش اومد و علي اصغر حداد با علي اصغر بهرامي جابجا شده اگر امكان دارد مجدد اون نظر رو برام بنويس
باز هم ممنون