۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

سکانس‌هایی از درآمدن عرق جبین برای شکم خیره

* یکصد و بیست تقسیم بر سه را چهل و هشت محاسبه کرده، از فرط تعجب نمی‌دانم چه بگویم، می‌گوید ذهنی حساب کردم.
* اثرات تحریم را به عینه می‌بینیم. برای ترخیص یک محموله از گمرک بندعباس، یکصدوپنجاه میلیون تومان کارمزد(؟) پرداخت شده.
* دو نفری که روزهای اول شدیدا طرفدار رییس دولت کودتا بودند می‌گویند مثل سگ پشیمانیم.
* جانشین فرمانده‌ی پایگاه است. سب النبی را تحمل می‌کند اما از گل نازکتر نباید به مقام برتری پیش وی گفت. می‌گوید تو و امثال تو فقط خوب حرف می‌زنید. این را پس از یک ساعت چالش با بنده و پس از دو ساعت سکوت گفت. عجبا.
* فکر همه مشغول یارانه‌هاست. من هم مشغول مزه پرانی.
* می‌بینم حرف می‌زنند و کار خیلی عقب است. وظیفه‌ام گاهی ایجاب می‌کند به نیروها بگویم. با لبخند می‌روم جلو و می‌گویم ببخشید که متصدی(؟) احوال شریف شدم. محموله باید یک ساعت دیگر برود. عنایت بفرمایید. دور که می‌شوم می‌شنوم به زبان آذری می‌گویند این رو چی کارش کنیم؟

۱۷ نظر:

پارسا گفت...

ترکه عصبانی میشه به شکمش میگه آخه چقدر من کار کنم تو بخوری؟
شکمش می گه میخوای من کار کنم تو بخوری؟
نمیدونم، شاید منم یه شکم خیره ام.
بهتره دنبال یه کاری هم کنار درس خوندن باشم.
اصولا آدمایی که مزاحم اوقات شرعی دیگران میشن زیاد دوام نمیارن (البته تو جامعه ما، تو جوامع دیگه کسایی که اوقات شرعیشون زیاد میشه دوام نمیارن)...

ناشناس گفت...

دکتر محمدجعفر ایرانی ی عزیز:

باسلام
درچندsmsنظراتم راكه مخالف با انديشه شمادرباب رهبري وولايت امام ومقام معظم رهبري است رااشاره داشتم.اميدوارم هركدام ازنكات بسيارمختصروشايدمفيدرامجددا موردتدقيق ومطالعه بدون پيش فرض قرارداده ومراهم مطلع ازنتيايج حاصله بفرمائيد

سیدعباس سیدمحمدی:
ــ کل اس ام های شما بزرگوار، کلا اینها است:
تلفیقی از نظارت و اجرا
همان جوابی را که به مرحوم احمد آقا داد

خب ای محمدجعفر ایرانی ی عزیز. ببخشید. یعنی شما این قدر عظیم و بنده این قدر حقیرم، که این همه مطلب مستدل و مستند من در مقاله ام، باید با دو سطر کوچولو بیانات شما در اس ام اس (که تمامش را نقل کردم، و محرمانه و مطلب خاصی هم نیست که خدای ناکرده شما دلخور شوی) محک بخورد و من باید نوشته ام را با جواب اس ام اسی ی شما مورد تدقیق و مورد چی قرار بدهم؟ خب چون من ذوب در آقای خمینی نیستم و ذوب در آقای خمینی نیستم، آمده ام موضوع مورد بحث را بی تعصب و بر طبق قانون بررسی کردم. شما مخالف حرف منی؟ خب مسئله ای نیست. من هم مخالف فرمایش شما هستم. اما بالاخره برهان و دلیلی داریم ماها، یا فقط با کلمات "امام راحل" و "حضرت امام" باید جمله بسازیم؟

با احترام عمیق و تجدید رفاقت.

***
سلام علیکم محمدرضا
والّا چی بگم
من از طریق اینترنت دوست و رفیق پیدا کرده ام
این دوست و رفیقها قرار است در غمها و مشکلات همراه ما باشند
اما یک نفر بیاید به افرادی و جمعیتی و جنبشی بگوید زنا زاده
خب اینها چه تصوری از آدمیت دارند؟
چه تصوری از انسانیت دارند؟

سیدعباس سیدمحمدی
http://seyyedmohammadi.blogfa.com/

روح انگیز گفت...

ممکن است نظر یک نفر از دید شما چرندیات باشه و نیز نظرات شما از دید یک فرد دیگر چرندیات باشه. معیار تشخیص در مکتب لیبرالی شما چیست؟
اگرچه معیار حقیقت برای من زنای محارم نیست و من منتقد این ناهنجاری اخلاقی هستم؛ اما در نظر مکتب لیبرالی شما چه اشکالی داره که این موضوع معیار حقیقت باشه؛ چنانکه برای بسیاری از پیروان مکتب شما چنین هست!
در عین حال یادتان باشد که چرندیات خواندن نظر یک نفر، نهایت تعصب نسبت به حقیقت پنداشتن نظر خویش و باطل دانستن نظر دیگری است! اقای لیبرال متعصب!

مهرامين گفت...

آه از بيداد زمانه
چه كسي مقصر است؟

پارسا گفت...

خدا صبرت بده محمدرضا جان...
دلم شدیدا به حالت میسوزه...

ندا گفت...

من روانشناسی بالینی می خونم و برای درس جامعه شناسی تصمیم گرفتم راجعبه زندان و آسیب های اون و این که اصلا زندان به او اهدافی که می خواسته رسیده یا نه ،یه کنفرانس بدم ، کتاب انسان در جستجوی معنای دکتر فرانکل خیلی کمکم کرد که از دید روانشناسی بهش نگاه کنم ، کتاب تنبیه و تولد در زندان هم خیلی داره کمکم می کنه که با یه دید منطقی جامعه رو با روانشناسی تطبیق بدم. درسته که فوکو گاهی مطالبش پیچیده است ولی من فکر می کنم ما ها توی ایران بیش تر از هر کس دیگه معنی جملاتش رو درک کنیم .منظور جمله ی آخرتونا کاملا متوجه شدم ، خودمم همینا می خوام ، سعیما می کنم. ممنون از توصیه.

ناشناس گفت...

سلام
ای نابغه!
تو دیگه کی هستی؟!
به قول خودت تا به حال هیچ گفت و گوی کامنتی با سلیمان رضائی نداشتی
بعد چه نکته ای است که وارد گفت و گو با شیدا جاوید شدی؟
من یک بار از ایشان پرسیدم شیدا جاوید نام واقعی ات است؟ گفت سیدمحمدی ساواکی است و این ور اون ور دنبال نام مردم است.
حالا هم که ظاهراً حرفهایی زده.
من که نرفتم وبلاگش. خبرش را در وبلاگ سلیمان رضائی دیدم. همان جا هم نظری دادم.
شیدا جاوید و چشم سوم و فاطمه رجبی و غلامحسین الهام و آقای رامین و دکتر احمدی نژاد، اینها خود را زینب زمان و زهرای زمان و ابوذر زمان و مالک اشتر زمان می دانند. الان از دید ماها است که زنازاده نامیدن دیگران توسط شیدا جاوید بد و ناشایست و بی مبنا است. از دید خودشان و رفقاشان ایشان الان توپ در کرده و موشک هوا کرده و قلب امام راحل را شاد کرده و خار در چشم منافقان و ساده لوحان فرو کرده.

ولش کن بابا!

سیدعباس سیدمحمدی

ناشناس گفت...

کامنت من در ذیل
http://mirnameh.blogfa.com/post-18.aspx
تحلیل علت علاقه ی شدید رهبری به محمود احمدی نژاد





سلام علیکم.
گمان نمی کنم اصولاَ آقای خامنه ای علاقه ی شدیدی به احمدی نژاد داشته باشد. فردی می گفت آقای خامنه ای احتمالاَ می تواند ساعتها با سیدمحمد خاتمی در مسائل فکری و علمی گفت و گو کند ولی تصور این که با احمدی نژاد یک ساعت حرف بزند (غیر از سیاست) دشوار است.
گمان می کنم علاقه ی شدید آقای خمینی به منتظری و میرحسین، و علاقه ی شدید آقای خامنه ای به رفسنجانی (آقای خامنه ای: هیچ کس برای من هاشمی نمی شود)، و علاقه ی ظاهری یا واقعی ی فعلی آقای خامنه ای به احمدی نژاد، اینها تا وقتی است که فرد محبوب، مطیع محض باشد و بله قربان گو باشد و ذره ای انتقاد نکند. انتقاد بکند، می شود ساده لوح. انتقاد کند، می شود رفسنجانی که آقای خامنه ای بین او و احمدی نژاد، رسما و علناَ احمدی نژاد را برمی گزیند.
ببخشید. شما ظاهراَ از اصلاح طلبان و از افراد شریف هستی. اما تیتر
"رئیس جمهور موسوی: " در
http://mirnameh.blogfa.com/post-20.aspx
به نظرم نشان می دهد متاسفانه شما اصطلاح طلب تندرو هستی، و تاکید شدیدت بر آقای خمینی هم، ظاهراَ نشان می دهد اصلاح طلب ذوب در رهبر سابق ایران هستی.
***

سیدعباس سیدمحمدی

تلخ گفت...

اینجا معلوم هست چه خبره!!!!!
این بحث ولایت فقیه هم گویا دردسری شده!
بقول محسن کدیور: از نظر کسانی که به اسلام معتقدند دو تا مبنا که بیشتر نداره
یا نقلی است یا عقلی!
اگه نقلی باشه که خب خدا خیرتون بده خیلی از مراجه تقلید اصلا این اصل رو قبول ندارند!
و اگه عقلی است ( مطابق نظر امام ) خب پس ماها هم میتونیم عقلا به اوون ایراد وارد کنیم که خب این همه ایراد هم وجود داره!

سبز نوشت گفت...

راسل:
من دیگر نمی خواهم برای اعتقاداتم کشته شوم
شاید اعتقاداتم اشتباه باشد

اكنون گفت...

عرض سلام وخسته نباشيد.
از نيكفر خبري نيست يا ما بي‌خبريم.

مرمر گفت...

از تک تکشون لذت بردم.. حقا که رندی!

ناهيد گفت...

تنور بدجوري داغه گويا !!!!
محمدرضاجان جماعتي كه خودشون رو به خواب ميزنند نميشه بيدار كرد
ذوب شدگان از دو قشر تشكيل شدند . اول دسته اي كه شستشويِ‌مغزي داده شدند و هيچ رقمه نميشه پيچ و مهره هايِ فاسدِ‌مغزشون رو عوض كرد . دومين دست هم كسانيند كه به قولِ‌شما خيره بر شكمند . اين دسته اگر ذوب شده نباشند بانكي برايِ‌انباشتِ‌ سرمايه شون پيدا نميكنند
مي بيني كه هيچ كدومشون لياقت بحث و جدل رو ندارند
موفق باشي و پايدار

روح انگیز گفت...

در مورد مفهوم چرندیات، مخالف دیدگاه شما نیز نوشته های تان را موهومات می داند. شخص شما که صلاحیت ندارید معیار موهوم بودن و موهوم نبودن رو تعیین کنید.
درمورد وجود همجنس بازی و زنای محارم، من باور دارم که چنین ناهنجاری هایی در ایران وجود دارد. سخن سیاسی احمدی نژاد در این موارد مدار اعتبار نیست. کمترین کار سخن گفتن درباره چنین ناهنجاری هایی در اینترنت است. تاجایی که من اطلاع دارم راه تحقیق و مطالعه در این موارد بسته نیست و فقها نیز مطالعه و بررسی کرده اند و حکم داده اند. روانشناسان و جامعه شناسان هم می توانند بررسی نمایند. من هم می توانم در وبلاگم مطالبی در این موارد بنویسم؛ چه شما خوش تان بیاید چه بدتان بیاید.
و نکته آخر اینکه شما اگر بویی از انسانیت و لیبرالیسم برده بودی، مخالف خودت رو بز خطاب نمی کردی. این نهایت دنائت و پستی یک نفری است که کلی ادعای روشنفکری داره اما عاری از حداقل های اخلاق انسانی است! متاسفانه شما هیچ فهمی و ذره ای درک روشن از لیبرالیسم نداری. تو آبروی لیبرالیسم را برده ای.

ستازیان گفت...

سلام
سیستم کامنتینگت تغییر کرده و گاهی باز نمی شود و وقتی هم باز می شود جای صفحه اصلی است و دسترسی به متن را ناممکن می کند.
خاطره جالبی بود پس شما هم جزو طبقه تجار هستی و ما خبر نداشتیم

آقای سید عباس سید محمدی هم که طبق همیشه مثل بجه ها وقتش به گله گذاری از این و ان سپری می شود از من پیش آقای قاسم فام و از آقای ایرانی اینجا و از دیگری برای ان دیگری می نویسد من امیدوارم روزی بزرگ شود و دست از این کارهایش بردارد و مستقیما با هر کس وارد گفتگو شود

به عقیده من گفتگو با اشخاصی مانند شیدا جاوید که بر خلاف اسمش از لطافت زنانه بی بهره و دارای ادبیاتی مردانه و آنهم از شکل زننده آن برخوردار است راه به جایی نخواهد برد!
شما خودت را درگیر این اشخاص نکن و به آینده امیدوار باش که روزی بفهمند و از نفهمی درآیند

در ادامه توصیه ها به پارساهم توصیه می کنم به جای استفاده از نام ترکها برای بیان مقصودی که دارد با وجود عبرت امیز بودنش عنوان دیگری به کار بببرد چون عبارتش توهین امیز به ترکهاست

ندا(دختر خاک) گفت...

مرسی از کتاب ، اومیدوارم برسم تا اون موقع بخونمش. دیشب میزبان جناب آقای صفار هرندی(با فرهنگ) بودیم :) بچه ها کولاک کردن ، دستشون درد نکنه.

فرزانه گفت...

سلام
انگار کامنت گذاشتن در بلاگر آنهم با فایرفاکس تمایل به ناممکن بودن دارد
روزانه هایت جالب بودند
آخری از همه جالب تر فکر می کنم کودتا کنند علیه ات